Official Blog|Nurul Asyikin

Friday, November 25, 2011

serabut.


#Tengok perempuan kat atas neyh .. macam ni la keadaan aku skarang .. dengan tak terurus , serabut .. serabai bagai , semua ade la ..
#Lately ni , aku kejenye marah jee .. nasib la sesape buad aku marah , memang kena trus la .. takde lapik lapik dah .. and the worst is , baran aku dah kuar .. gggrrr ><'
#aku tak suka sikap baran aku tue , sbb boleh menyakitkan hati orang sekeliling aku & aku tak suka nak sakitkan hati orang yang aku sayang .. habis nak buad macam mna , aku tersangat la stress dengan keadaan aku neyh .. and macam macam lagi la ..
*tak perlu aku sebut detail sangat *
#Skarang pun , ntah la .. gila bapak serabut .. dgn rmbut dah mcam org tak betul . macam nak gunting botak je .. ggggrrr ><'
#Lagipun skrng , nak rehat pun mcam .. aduuh .. korg nk tawu semalam ? nasib baik aku tak excident taw .. gara-gara mimpi , aku bangun tido trus gi bawak moto .. time aku dah sampai tempat yg aku tuju tuh , baru aku sedar weyy yang aku kat lua .. terokkan ? sampai termimpi .. penat pnya pasal .. mase nak balik tuh , aku call mber aku arh .. aku sruh die smbang dgn aku sbb aku ngntuk sgt sgt .. smpai je bwh apartment , aku tak terus naik .. i keep talking through fon dgn kwan aku smpai la aku sdar yang hari dh snja and nk maghrib .. aku pun gagahkan diri naik atas ..
#Honestly , sampai saat ni aku macam trauma nak bwak motor sbb smlm aku hmpir hmpir nk berlanggar dgn kenderaan lain .. haiisshhh !! serik jap ..
#oke la geng , aku rasa mcam lega skit dpat luah kat bnde alah ni .. smpai sini dlu aku merepek merapu ok !
~ sampai ketemu lagi ~

Love , Nurul Asyikin :D




No comments:

Post a Comment