Official Blog|Nurul Asyikin

Monday, November 14, 2011

Lega rasanya :D tapi ...............

Alhamdulillah .. urusanku berjalan lancar .. esok aku dah nak balik penang .. lega rasanya .. tapi masih ada urusanku yang belum settle .. ADAM ... seriously , aku nak sangat jumpa dia .. hanya ALLAH yang tahu betapa aku rindukan dia .. tapi kerana ego aku , aku tahan .. aku pura pura yang aku boleh tak berjumpa dia ... masa aku nak pi amik exam , aku nampak dia tapi aku melarikan diri .. sebab aku tak nak jika aku terus berdiri dan tengokk dia , rindu aku akan semakin menebal sedangkan aku tak boleh mendekati dia :( .. errggghhh !! aku lega dengan exam tapi tidak dengan adam selagi aku tak jumpa , semband dengan dia .. adoooiii .. oke , post kali ni pendek dah la .. buad ape panjang panjang .. semak .. ><'

bye.

No comments:

Post a Comment