Official Blog|Nurul Asyikin

Thursday, November 3, 2011

Baru perasan ..

Assalamualaikum ...

Hai bloggers and readers .. Lega rasanya dapat balik .. thanx lah kat bro-in-law aku sbab tumpangkan aku .. hee .. jimat sket duet Abah .. best ! tak tawu nak cakap macam mana .. haa !! nak tawu tak ?? tadi aku saje tengok previous post aku and delete mana yang patut .. ade je post yang aku tengok tengok balik .. terjumpa la post yang neyh ---> http://callmecikin.blogspot.com/2011/09/aku-tak-paham-serius.html .. baru aku perasan , post yang neyh lebih kurang je dengan post yang neyh ---> http://callmecikin.blogspot.com/2011/11/why-i-like-to-stalk-you.html .. i'm talking bout same person .. aduyai ! macam mana tuhh ? heee .. but it doesnt mean anything ok .. aku dah cakap , I am not admire him .. i do not like him .. I just treat s friend .. just friend .. tak lebih dari tue ok ! dah la .. nak rehat , penat la .. home sweet home .. Adam , I love you :D ...

BYE.
Wassalam ~ sayonara :)

No comments:

Post a Comment