Official Blog|Nurul Asyikin

Sunday, November 20, 2011

Penat :'(

Aku tak tawu aku neyh kenapa .. seriously , aku terasa seyyhh ! tak tawu terasa kenape .. ni ha ! tengah menaip benda alah ni pun , air mata aku laju je trun macam hujan . bile aku dok dalam bilik sorang sorang .. macam macam aku pikir and serious aku penat . sangat penat . yes , aku tawu ALLAH menguji aku .. kesabaran adalah kuncinya .. tapi ntahlah .. sometimes aku rase macam aku ni useless .. korang tawu tak , mak bapak aku selalu taruh harapan yg aku leh dpat kptsn yg bgus .. tapi hapeh ? every sem aku upsetkan diorg .. bkn takat tue , aku dh byk susahkn diorg .. dgn aku sakit lagi diorg nk pkir .. mak aku tuhh ! mse call takyah ckap la . touching doe aku dgr suare die .. tapi aku nk buad mcam mna . aku memang cmni . sumpah seyh ! aku nk happykan diorg .. tapi keadaan aku tak mengizinkan .. aku blum lagi sehad sepenuhnya .. weyy ! aku penat la .. penat nak semakkn pale org skeliling aku dgn keadaan aku yg agk special ni .. dh tue , hri tu .. aku kecewa lagi . aku bru nk happy dlam hdup dgn kmblinya 'dia' tapi again , aku ditinggalkan . aku dh penat . aku nk bhgia jgak .. aku cuba brubah .. tapi takdak yg support .. lagi nganjing ada la .. cilakak la bhai .. ada pulak kwn kwn ckap ja support .. support kat mulut ja .. ==' ! aku penat sgt sgt dh ni .. dah la , mkin pnjg lebar .. mkin merepek .. last , aku rindu gila gaban kat 'dia' :( .. aku tak sempurna untuk sempurnakan hdup dia ..

bye.

No comments:

Post a Comment