Official Blog|Nurul Asyikin

Monday, December 24, 2012

Mimpi itu.

Pagi tadi aku bangun , aku tengok jam kat fon . 7.56 pagi and tak semena mena aku tenyeh mata . Ada air . Aku egtkan apa , rupanya aku menangis . Bila egt balik , aku mimpi something and in that dream . Aku menangis . Tak sangka real world pun jadi nangis gak .. Mimpi itu , bagi aku .. the worst dream lepas aku dah lama tak mimpi buruk .. ini petanda ka ? petanda something akan jadi . but something worst already happened . acane ? Mungkin sebab aku keletihan dengan keadaan aku yang tak sehad + with bad conversation dgn dia semalam . who knows , kan ? Aaah , itu cuma mimpi .. and aku harap ianya takkan jadi realiti . sebab , kalau realiti . sakitnya hati akan bertambah lagi . cukup dengan sakit yang aku terpaksa tanggung sekarang .. dah enam bulan , seakan sia sia itu semua . apa yang aku buat , seakan tak dihargai . seakan dipermainkan . seakan aku cuma tempat persinggahan .. memang aku susah nak dapatkan bahagia kan ? Tak mengapa lah wahai hati , biarkan derita menghampiri . Aku tetap percaya , akan ada bahagia untuk aku .. ALLAH menyayangi hamba-NYA , sentiasa .. Aku percaya ini takdir aku . Kalau ini karma untuk aku , aku pasrah . Dan terima kasih , aku bahagia .

No comments:

Post a Comment