Official Blog|Nurul Asyikin

Tuesday, November 20, 2012

Takkan berulang lagi .. !

Semalam aku mimpikan dia , entah kenapa . aku mimpikan dia . aku tak ingat dia langsung , memang aku tak nak ingat tapi entah kenap dia , yg aku mimpikan . entah kenapa dia juga . tiba tiba , teringat kisah lama . bagaimana aku dan dia berjumpa .. cafe kolej menjadi pertemuan pertama dan library pertemuan seterusnya .. ya , dulu aku pernah sayangkan dia . kerna mampu buat aku lupakan si dia , dia berjaya membuang si dia dari pikiranku . untuk berpisah kali pertama , aku mencari alasan . dia dan aku tidak sepadan . tak lama lepas tu , bertaut kembali hubungan kami . aku mencuba yang terbaik untuk dia . pada mulanya , aku menjadi seorang yang sangat kejam . aku bersikap egoistik dan panas baran , dia hanya bersabar dengan kerenah aku .. dia ada berterus terang dengan aku tentang sikap ku . aku cuba berubah , untuk hubungan kami . tapi tak lama lepas tue , sikap dia pula yang berbeda . dia masih menyayangiku cuma sudah agak berbeza . seperti yang aku mention , aku panas baran .. aku tak tahan dengan sikap barunya itu . kata Ma , kalau betul dia menyayangi aku , dia menghormati aku sebagai kekasihnya .. dia tidak akan bermesra berlebihan dengan perempuan lain .. apatah lagi depan aku , awalnya aku biarkan saja tapi aku sorang yang mudah angin . dah terlalu lama menegur , perasaan aku mula berubah . aku mula menyampah dengan sikapnya . dan perasaan menyampah makin meluap luap sehingga aku tidah tertahan lagi dan meminta putus . segalanya berakhir . takkan berulang lagi ... !

Dear exboyfriend , 
aku tawu kau bace blog aku . entry entry aku . aku harap yang ni kau bace jugak .. aku nak kau tawu , aku dgn kau . dah tak dapat diselamatkan lagi . aku dah hilang rasa sayang tue . and kalau kau nak tawu kenapa aku tak pandang langsung muke kau mase kite jumpe last hari tu , aku tak nak perasaan tak suka ni tukar jadi perasaan benci .. Ma aku tak ajar benci orang .. sbb tu aku taknak pandang kau langsung .. harap lepas baca entry ni , kau paham .. kau cari la lain .. kita sama sama tak layak untuk satu sama lain .. im just your bad influence .. dia boleh buat kau bahagia , hargai dia . jangan sia sia kan dia macam mana kau buat dekat aku .. aku tinggalkan kau untuk dia , jaga dia sebaiknya . jangan jadi macam hubungan kita . tak cool langsung .. kbai ..

No comments:

Post a Comment