Official Blog|Nurul Asyikin

Wednesday, November 7, 2012

Lega terasa :)

Assalamualaikum :)
Salam Satu Malaysia ...
Alhamdulillah ,habis jugak aku .. haha . syiok wey .. hari ni last aku bergelar student .. memang syiok .. haha . punya syiok sampai takmau balik . aku up-to-date benda alah ni pun kat kolej .. haha .. awesome sangat sangat rasa :D .. Thanks lah dekat sapa sapa yang baca benda alah ni yang pernah berjasa dekat aku . Thanks dekat lecturer lecturer aku .. groupmates , classmates and segala jenis mates lah . thanks lah wey .. paling aku nak thanks , dekat family aku .. itu kompem .. To Ma & Abah , thanks taw sebab sanggup berkorban banyak untuk ikin .. I love both of you so much .. To my housemates , thanks for everything . suka duka tawa ria .. Terima Kasih .. 

sob .. sob .. sedih la pulak rasa  :( ..  to all my ex's .. haha .. thanks jugak sebab  tanpa korang , aku takkan kenal erti hidup perit pedih happy semua .. haha .. ayat tak leh blah .. so bulan depan , bermula lah hidup aku sebagai childminder or baby sitter or teacher .. macam tak caya ja .. akhirnya .. setelah lapan sem aku kat sini .. habis dah .. wahh .. seronok seronok .. oklah . takat tue je kot aku merepek .. see yaa .. ^_^

No comments:

Post a Comment