Official Blog|Nurul Asyikin

Monday, August 27, 2012

Lamanya tak berblog :D

Assalamualaikum w.b.t :D

Hey there .. sungguh lama aku tak ber-blog .. Well , of course la macam macam yang jadi dalam life aku .. Tapi panjang sangat untuk aku ceritakan kat sini . nanti lenguh pulak jari jemari ni .. haha .. Ok , now dalam Mood RAYA !! YAhoo .. tahun ni adalah tahun terakhir aku beRAYA sebagai seorang student .. sebabnya .. insyaALLAH hujung tahun ni aku bakal menamatkan pelajaran aku di kolej ... aku akan mula praktikal pada 10 disember 2012 sehinggalah 15 februari 2013 .. wahh ! dah nak habis dah .. kejap je kan ? haha .. akhirnya .. setelah macam macam hal yang aku alami .. akhirnya aku bakal mengakhirinya .. tapi lepas praktikal aku buat keputusan untuk terus menetap Kuala Lumpur . Alhamdulillah , niat aku direstu Ma ... Bukan aku taknak pulang ke Penang tapi aku ingin membina kehidupan aku sebagai seorang yang sudah dewasa .. aku taknak lagi dianggap anak manja Ma dan Abah ... Aku memilih Kuala Lumpur kerana aku dah biasa dengan kehidupan disini .. Lagipun , disini aku tahu untuk berdikari .. aku tahu menjaga diri .. kalau aku dirumah , semua pekerjaan Ma yang lakukan .. bukan aku tak nak tolong tapi sudah terbiasa dengan keadaan itu jadi aku dah buat keputusan . Ma setuju rela dalam terpaksa .. haha .. oh ha ! aku dah tak bersama syakir lagi .. terukkan ? tak lekat dengan sapa sapa pun .. now aku ada la rapat dengan seseorang ni .. tapi kami tak couple pun .. just rapat je la .. aku senang dengan dia .. even mulut dia ni too straight and terkadang banyak touching tapi aku tak kesah . lama lama aku dah jadi biasa dengan dia .. pasrah & redha jela .. hahahaha .. cuma maaf la , gambar dia tak dapat ditayangkan .. sebab memang kecoh la kalau aku tayang .. haha . cukup la kenalan rapat ja tawu .. dia baik , dia sweet and dia cakap tak serupa bikin .. hahaha .. mulut cakap lain tapi buat lain .. itula dia .. dia pernah cakap dekat aku kalau dia sayang , dia tak cakap .. dia tunjuk .. well , aku mula mula macam err .. apa la dia ni tapi lama lama baru aku paham .. memang dia tak cakap tapi dari perbuatan dia tue .. hee .. dia sweet . sgt ... tapi yelah , kami kawan je ;') tak lebih sebab as I know , I am not his type .. aku ? tak kesah la .. ada jdoh , ada la .. kalau tak dak , lepak arh .. hahaha . nak couple tu susah la .. baek trus kawen ja . couple lpas kawen .. sweet sket .. kan ? :p .. banyak dah aku merepek dalam ni ... Just nak mention sini , my life better more than before .. Hey you ! thanks for being here for me .. do love you .. as friend .. got to go ..

see ya .. daaa
Wassalam :D

No comments:

Post a Comment