Official Blog|Nurul Asyikin

Sunday, May 1, 2011

mampu ke aku ?

Assalamualaikum .. hey bloggers and readers !

Mampu ke aku ? what mampu ? well , aku terpikir sesuatu .. that make me tooo worry .. aku taktawu kenapa .. mampu ke aku jadi yg terbaik tuk Mr.H ? mampu ke aku ?
dear , i really do not want to lose you but if that happen , i will regret for whole my life ..
eeergggghhhh !! why why why ? kenapa ianya masih mengganggu pikiran aku ? why ? arrggghhhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!! aku dah bahagia sekarang ni but why that thing still in my mind ? aduuh !! i am sorry sayang if i've hurt your feeling ... now , just give me time .. i need some time but it doesn't mean i leave you .. no !! just give me some time .. it was so ... errgghh !! i do not know how to said .. Mr.H , you deserve more you know !! you too too nice to me n you deserve more n more .. aduh ! why it so complicated now .. " Ya ALLAH , berikanlah aku ketabahan dalam menempuh segala cubaan dari Ya ALLAH .. sesungguhnya aku hanya hamba yg lemah dan lalai .. berikanlah aku pentunjuk-Mu agar bisa aku melakukan yg terbaik .. "
" Bie , nie syg bie .. syg sgt sgt .. klau boley nie taknak hlang bie .. nie bhgia sgt sgt dgn bie .. nie hrap bie bole trime ape je keadaan nie .. cuma nie xtawu lah .. skarang ni , jiwa nie kcaw sgt sgt .. nie taknak hilang bie n in da same time , nie taknak lukakan ati bie .. nie taknak sakitkan hati org yg dh bg kebahagiaan dlam hdup nie .. tanpa bie dlu , nie skarang mgkin lumpuh dlam hdup .. nie mgkin jdi sorang yg p'dendam lpas apa yg jadi dlu .. bie bg nie semangat tuk hdup , bie bg nie kekuatan tuk truskan hdup .. klau tak , nie mmg down gla dgn apa yg jadi antara nie dgn Mr.A , dgn keadaan nie yg slalu sakit .. dgn study nie yg tnggang langgang tapi bie tak ptus ptus bg semangat kat nie .. thanx dear .. nie hrgai sgt sgt .. cuma skarang ni , maaf keyh .. jiwa nie kacaw .. otak nie pn da mereng .. sorry if tetbe nie ignorekn bie .. i'm sorry .. really really sorry .. bg nie mase ye bie .. nie syg bie sgt sgt sgt taw !! "
hurmm .. apa tah ni ? aduhh .. bole gila aku cmni .. hurrr ~ tertekannya !!! takat ni dlu aku mengarut .. nnti aku smbung lagi .. klau ada pape lah ..
wassalam ~ sayonara ..

No comments:

Post a Comment