Official Blog|Nurul Asyikin

Wednesday, January 4, 2012

hey .. hello ! :D

Hai guys ! uppsss !!
Assalamualaikum dan Salam Sejahtera .. Salam Satu Malaysia ..
Wassup guys ? sehad ?? uihh .. gile lame aku tak update benda alah ni ..
Well well , before aku lupa ! Happy New Year ! eh , eh .. dh 2012 bro ! haha ..
Umur aku dah menjangkau 21tahun tapi dok macam ni la .. hee ..
Macam macam jadi weyh ! seriously .. nak cerite pun panjang sangat ..
So bia aku jela yang tawu eh ? hee .. bukan apee .. kang orang ckp aku ni mintak simpati pulak .
Lagipun tak semua yang jadi dalam life aku , aku perlu mention sini kan ? certain certain jee ..
Yang penting aku oke oke jeee dan yang paling penting sekali , aku happy !!
Even dengan siapa pun ! aku cukup cukup happy , seriously !!
Tengok gambar atas tuu .. itu menggambarkan aku bahagia ! walaupun aku tiada yang punya !
Oke la , takat tue je aku merepek kehh ! nanti aku story lagi .. skrang blur blur sotong lagi .. HAHA ..
bye ollss !! :D

No comments:

Post a Comment