Official Blog|Nurul Asyikin

Tuesday, December 6, 2011

Dilemma.

Seriously , aku tak tabah nak hadapi semua ni .. Antara study leave atau balik ke kL , aku tak tawu yang mana .. macam mna dengan keadaan Ma ? Abah ? KakNa yang baru delivery .. dengan Adam K yang punya ragam baru sejak Iki dilahirkan ? macam mana aku nak tinggalkan family aku macam tue ja ? bebaru ni , Abah was suspected had batu karang .. next month Ma mebi got operation . Maybe normal operation or using laser nak buang ketumbuhan yang ada tuh .. Abang Long aku pun was suspected had batu karang too .. Ma syak Abang Long kena santau . macam-macam dugaan ALLAH bagi kat keluarga aku .. but aku bangga dengan family aku .. Their still strong to face it .. I must strong too .. aku tak nak tinggalkan family aku , berat sangat sangat .. sebab tue aku taknak balik kL lagi but in the same time , aku rindu Ida , Mira , Nad , Hana and kawan kawan yang laen . aku jugak rindukan Adam . dah brape lme aku tak tengok dia .. aku rindu sgt sgt kat semua tapi apa kan daya .. adeq aku si Fikri tue pn nk dtg .. tak dapat jmpe die .. weekend ni aku nak balik dah tapi seriously , aku tak sanggup nak tinggalkan Ma .. nanti kalau aku tak dak , sape nk dgr die berleter . dgn siape die nak cari gduh ? dgn sape die nk luahkan perasaan ?? kesian Ma .. dah la kne jaga Kakna dalam pantang . Adam K pun sikit sikit nak buad Iki . ckp syg adeq tapi buli .. Ma nk bsuh baju lagi .. lipat baju .. pndek kata semua kerja rumah Ma kena buad , kena jaga KakNa , Adam K , Iki and Abah .. kondisi Ma bkan oke sgt pun .. aku taw Ma sakit kat perut takibat ketumbuhan tue tapi Ma sembunyikan demi keluarga . how strong you , Ma .. proud to be your daughter .. ermm .. dah la , kang meleleh air mata aku ni .. aku dah la cepat sensitip skarang ... aku sayang semua :')

Daaa ...


No comments:

Post a Comment