Official Blog|Nurul Asyikin

Saturday, March 26, 2011

Just A Dream .....



I was thinking about you
Thinking bout me
Thinkin bout us
What we gonna be?

Open my eyes,

it was only just a dream...
So I travel back
down that road
Will you come back?

No one knows

I realize

It was only just a dream.

Yeah ! it's only just a dream now .. adam dah jumpa cinta baru and aku harap dia akan bahagia .. cukup la dia derita msa dia dengan aku .. aku percaya , dia dah buat pilihan yang terbaek .. dan aku sentiasa ingin yang terbaek untuk dia .. aku pernah ckap kat dia dlu , if aku tak dpt miliki dia .. no ones dapat miliki dia tapi bila dipikirkan balik .. aku taknak jadi selfish .. adam berhak happy .. bila aku egt egt balik , aku hanya beban bagi dia .. aku tak mmpu nak jga dia dgn sempurna .. aku tak memahami yang dia terluka .. tapi .. nasi dah jadi bubur .. dia pun dah bncikan aku sgt sgt ... aku tak salahkan dia .. itu hak dia .. wlau apa pun , aku takkan pernah lupa org yg byk tolong aku .. dia adalah antara org yg terbaik yang aku pernah ada .. susah senang dia ada ngan aku .. aku rsa aku takkan mungkin dpat lupakan dia .. byk kenangan tercipta antara kami .. kat kolej , kami pernah digelar "sweet couple" sbb kemana sja kat kolej uh .. kami psti ada berdua .. but skarang suma tu ... hanya tinggal kenangan .. dia pun dah temui cinta baru dia and hope cinta baru dia boleh jga dia lbih better dari aku .. aku doakan dia bahagia and harap hbngn dia dan cinta baru dia kekal selamanya ... amin !! & now aku akan berhenti berharap yang dia akan kembali kat aku .. cause everything is JUST ONLY A DREAM !!

No comments:

Post a Comment