Official Blog|Nurul Asyikin

Sunday, March 6, 2011

hari ahad yg bosan =(

Assalamualaikum....

6 March 2011 - Ahad yg bosan !!

Bangun je dari tido(mata tak celik lagi),dgr suara cik MIZAH gayut dgn bf die..MAX......
Pas gayut..dikacaunya aku yg still mamai lagi...nak taknak celik la mata ni..
dh tue..ditariknya tangan aku ni,mne aku tak celik mata luas luas..hahaha..
celik je mata ni..aku msg ADAM tp sygnya...dia off dia pnya fon .. ='(
dh rse segar sket..apalagi..netbook si mizah ni aku bukak....
*netbook aku de dgn wan untuk diformat*
bukak je netbook ni..ape lagi...aku online la....ahhhh!!!
aku sgt la bosan hidup di KUALA LUMPUR...bkan tempat aku!!!
nak cari PART TIME pun susah...hurm...ergghhh!!!
and now,online jela..bkak mata online..tutup mata pun online...!!!
ah!!tensionnya!!bosannya!!cik mizah lak tak abeh abeh dok ajak aku mkan...
AKU TAKMAU LA MAKAN!!!dah puas dia pujuk aku..dia pulak yg mrajuk..
aku berkeras takmau makan
...aku tak rasa nak makan pun...
yang aku tau,AKU NAK BALIK PENANG!!aku dah takmau hidup kat sini..
dan kalau aku boleh putarkan balik masa..AKU TAKMAU MAI KL!!
macam2 jadi kat aku masa aku kat KL..yg pling byk jadi bila aku SAKIT!!.
and i know people around me BORED with me..asyik SAKIT,SAKIT,SAKIT!!
ahh!!aku sndri pn bosan dgn diri aku sndri yg asyik sakit je!!!aku nak SEHAD!!..
aku dh B.O.S.A.N!!eergggggggghhhhhhhhh!!!!!!!!
dan demi orang orang yang aku sayang..aku terpaksa berkorban..
aku harap pengorbanan yang aku buat tak sia sia..
aku jugak harap diorang boleh biasakan diri nanti...
aku sayang korang semua smpai aku mati...<3

Wassalam~~~



No comments:

Post a Comment